Kontrolka ESP, błąd VAG, rozładowany akumulator

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Octava4x4
    Ambiente
    • 2016
    • 120
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    Kontrolka ESP, błąd VAG, rozładowany akumulator

    będą - wyczaiłem myjkę z turbo sikawą tylko nie mogę dojechać - dzisiaj szczelę
  • peccatum
    Classic
    • 2013
    • 17

    #2
    Kontrolka ESP, błąd VAG, rozładowany akumulator

    Hej,
    Mam do Was prośbę o pomoc w rozgryzieniu problemu. Ostatnio wyjechałem na urlop i po 10 dniach akumulator rozładowany był do zera, odpaliłem na kable i niby wszystko ok .
    Ostatnio zauważyłem że zapala się czasami kontrolka ESP i po jakimś czasie gaśnie, czasami muszę wyłączyć silnik aby się jej pozbyć. Po podłączeniu do kompa dostaje takie błędy:

    17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
    P1503 - 35-00 - -
    Readiness: N/A
    -------------------------------------------------------------------------------
    01314 - Engine Control Module
    013 - Check DTC Memory - Intermittent

    Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale na zapalonym silniku pod obciążeniem na klemach jest 13,7V , a na wyłączonym wpinając amperomierz szeregowo pokazuje 0,05 A. Nie wiem czy ma to jakiś wpływ na pojawiające się błędy i kontrolkę ESP ?


    Mam też kilka błędów związanych z tylnymi drzwiami , nie otwierają się , czy wymiana zamka siłowego rozwiąże problemy ? Nie reaguje na pilota, klamką nie można otworzyć , wcześniej czasami się otwierały a teraz kaplica


    01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
    53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
    01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
    53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
    01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)
    53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
    01359 - Internal Central Locking Switch; Passenger Side (E198)
    27-10 - Implausible Signal - Intermittent
    01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
    53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
    01334 - Door Control Module; Rear Right (J398)
    53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
    00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
    27-00 - Implausible Signal


    z góry dziękuję za odpowiedz

    Komentarz

    • K_Popiel
      Rider
      • 2010
      • 608

      #3
      Ross-Tech Wiki:

      17911/P1503 - Load signal from Alternator Term. DF: Range/Performance / Implausible Signal

      Possible Causes
      Alternator faulty
      Voltage Regulator faulty
      Wiring and/or connections faulty

      Possible Solutions
      Check / Replace Alternator
      Check / Replace Voltage Regulator
      Check wiring and connections
      Check the fuse box that is in the battery tray, it might be burnt, the fuse or the complete plastic box (pretty common failure on Sharan because it carries so much electrical load). If so, change the complete fuse box, it is not too expensive fix if this is the cause.
      Special Notes
      When found on the BEW engine, check MVB 16, Field 1. In most cases values will be between 15% to 30% at idle. 0% could indicate a failed or incorrect alternator.

      Sprawdź alternator, regulator napięcia, przewody. Pozostałe błędy pochodne od zbyt niskiego napięcia,
      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
      ------------------------------------------------------

      Komentarz

      Pracuję...